miercuri, 14 iulie 2010

Varza calita si crini




Prozaic titlu mi-am gasit, insa e cat se poate de real.
Una dintre mancarurile pe care o gatesc si o mancam cu placere vara e varza calita.
Astazi am ajuns acasa cu cateva minuta inaintea ploii. N-am apucat sa-mi inspectez gradina. M-am apucat de treburi casnice, printre care si de gatit. La un moment dat, mi-am dat seama ca-mi trebuie cimbru pentru varza calita. Cum stiam ca am in stratul din fata casei, printre crinii nobili plantati acolo, m-am repezit sa aduc. Am inmarmurit de surpriza: s-au deschis doi crini absolut magnifici. Unul dintre ei e achizitie proaspata, din aceasta primavara, printr-o comanda colectiva in Olanda, intermediata de Monica din Zalau. Uitasem cum arata plantele vazute in poze asta-iarna.
Este superbul Pearl Jennifer.
Pentru cel de-al doilea, mai veche cunostinta, luat anul trecut de la Huba, trebuie sa merg sa rascolesc in "geanta gradinarului" de pe terasa. Chiar acum o fac.Nu pot sa cred: am pierdut eticheta!!!!
















2 comentarii:

  1. Io-te ca aparu si varza printre crini. Hmm, ce bine arata, sa va fie de bine!

    Crinii sunt absolut magnifici asa cum bine ai spus.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos! De spaima unei noi emotii, m-am abtinut sa gatesc ultimele doua zile :))

    RăspundețiȘtergere