miercuri, 16 martie 2011

Astazi conjug...

... verbul a fierbe

EU FIERB!

10 comentarii:

  1. In primul rand pentru ca am fost ineficienta.
    In al doilea rand, pentru ca m-am lasat "purtata".
    In al treilea rand, pentru ca unii iau decizii iresponsabile.
    P.S. Astazi sunt un pic mai eficienta, nu mai fierb, doar mocnesc. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ma avant la o conjugare :
    Eu ma trezesc (in fiecare dimineata). Fara nici o legatura cu guvernantii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ooo, pastreza-te Mirela! Mai e mult pina departe!

    RăspundețiȘtergere
  4. Stefana:
    La mine e problema seara: imi propun ca de maine, acel etern maine, sa fiu mai buna!
    Inca n-am reusit! :)))

    Ilinca:
    imi place cum concluzionezi! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha! adica tu nu esti cea mai buna persoana din coltul tau de tara? te inseli!
    Io te iubesc oricum!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mada, degeaba's buna, daca ceilalti sunt nebuni! :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Mirela, nu trebuie sa fii mai buna.
    E bine si daca incerci sa te pui in locul celuilalt un moment. Si sa vezi de ce reactioneaza altfel decat ti-ai dori tu. In intervalul de timp in care cauti sa faci asta se poate diminua furia (pe care nu e bine sa ti-o innabusi). Este suficient sa amani doar putin raspunsul, ca si cum ai lua o oala cu lapte de pe foc, inainte sa dea pe-afara :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Ba eu cred c-a sosit momentul sa se mai puna si altii in locul meu! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Iti spuneam cum e mai bine din experienta mea. Atat.

    RăspundețiȘtergere