duminică, 4 martie 2012

Budinca din paste si branza

Varinata sărată:
Varianta dulce:
O reţetă adaptată de aici.
Nu am respectat ingredientele, am pus ceea ce am avut la îndemână. Rezultatul nu a fost cel scontat, însă data viitoare ştiu exact ce am de făcut!
Ingrediente:
- paste făinoase (spaghette au fost la mine, cam 1/2 pachet)
- 400 g telemea
- 200 g brânză de vaci
- 3 ouă
Preparare:
Telemeaua mărunţită, se amestecă bine cu brânza de vaci şi cele 3 gălbenuşuri, iar apoi cu pastele fierte, clătite în apă şi bine scurse.
La final, se amestecă uşor cu albuşurile bătute spumă.
În 3 forme de ceramică, unse cu unt, am pus acest amestec.
Ceea ce-a rămas din amestec, am îndulcit cu 6 linguri de zahăr şi 1 pachet de zahăr vanilat, punând într-o altă formă.
Le-am dat la cuptor.
Idee: dacă optăm pentru budincă sărată, musai să punem brânză frământată şi să nu uităm de ele în cuptor!!! (pastele de la suprafaţă se usucă, devin sârmoase).

4 comentarii: