duminică, 11 martie 2012

Rhipsalidopsis







12 comentarii:

  1. Neam cu Schlumbergera ? ( am cam uitat denumirile in latina :D ) cea rosie e tare frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, un soi de verisori! :))
      Cea rosie imi place si mie mult.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Asa-mi par si mie. Astept marea deschidere :)

      Ștergere
  3. Minunate florile.Abia astept sa vina primavara.Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu astept primavara, dar e inca departe :))

      Ștergere
  4. Minunate ! Si ce sanatoase arata ! Daca n-ai verde afara, ai in casa. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand am vazut titlul ,
    ceva cu ...dopsis,
    zic,
    ce-o fi oare,
    cand deschid ,
    pur si simplu m-au dat pe spate,
    invidia a inceput sa creasca,
    dar lor nu le pasa ,
    caci sunt superbe.

    RăspundețiȘtergere