luni, 6 mai 2013

Oua in coji de ceapa

Anul acesta mi-am propus să am ceva mai multă răbdare cu ouăle de Paște. Mi-am imaginat că va ieși ceva cu totul și cu totul special pe coaja imaculată a ouălor harnicelor noastre găini. Ba - mai mult - mi-am zis că dacă voi pune și frunzulițe finuțe sub haina catafilelor de ceapă roșie, mai degrabă un grena foarte închis, voi da lovitura. Ei bine, n-a fost chiar așa! :))
Interesant este faptul că mi-au ieșit mult mai frumoase (mai pigmentate) ouăle cu coaja normală, pe care nu m-am străduit defel să le împopoțonez, le-am îmbrăcat la repezeală în strai de foi de ceapă fără a-l netezi măcar!
Ouăle acestea marmorate sunt unicat, nu există două la fel, jocul culorilor, nervurilor, nuanțelor și formelor este de fiecare dată altul.

2 comentarii:

  1. Foarte frumoase oua ai avut. Si eu imi faceam planuri sa fac oua din astea vopsite cu produse naturale dar planurile s-au dus pe apa Sambetei din lipsa de timp ... Te admir, ca ai avut rabdare sa le vopsesti cu foi de ceapa. Bravo !

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu idei fixe, de vreo cativa ani (cred ca vin cu varsta :)))
    David a ras de ele, ba mai mult, mi-e explicat ca ouale trebuie sa fie rosii, nu galben-maronii-verzulii :))

    RăspundețiȘtergere