miercuri, 29 septembrie 2010

SUNT FERICITA

5 comentarii:

  1. Ma bucur foarte mult ca esti fericita. Insa eu sunt uimita. Fericita si atat? Fara nici un alt cuvant?
    (ma gandesc sa nu fie o problema. Postarea cealalta, cu galbenii nu am putut-o vedea, iar la aceasta ii vad doar titlul... )

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai tocmai in asta sta frumusetea: cand suntem fericiti, nu e nevoie nici macar de explicatii. :)
    Anamaria, am facut o investigatie ieri, iar rezultatul este acesta: in limite normale. Pentru mine, starea asta de normalitate, este echivalenta cu renasterea. Mi-am recapatat echilibrul.
    Referitor la cealalta postare, disparuta, eu am ascuns-o. Erau doar doua randuri amare, reflectii ale acestei luni care s-a scurs, si care - pentru mine - a fost echivalenta cu neantul.
    In consecinta, vreau sa strig din nou, cat de tare pot: SUNT FERICITA!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ESTI FERICITA! te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. Atunci ma bucur din suflet pentru tine.
    Nici eu nu am nevoie de mari motive ca sa fiu fericita, intrebam doar de teama ca nu pot citi ce ai scris.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am inteles, de aceea am si explicat in comentariu starea mea de fericire.

    RăspundețiȘtergere