duminică, 5 februarie 2012

Phalaenopsis

Minunate plante - de "colecţie", aproape fără perioade de repaus în înflorire, orhidee modestă în pretenţii, moderată-n toate: lumină, umiditate. 
Diferă doar numărul  şi poate culoarea florilor, în funcţie de sezon.
...  în toată splendoarea, vara, pe terasă:
Phalaenopsis



Phalaenopsis
Phalaenopsis

... ansamblu viu in plină iarnă:
Phalaenopsis







După ce le-am pozat, am realizat că sunt prăfuite şi că nu au suficientă lumină :))
Am remediat: le-am spălat şi le-am plasat la fereastră:





4 comentarii:

  1. Ce bine-arata pe fond de zapada ! Minunate ! Ce-mi place, cum o ai pe cea mov in cosulet ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Sunt singurele plante inflorite in anotimpul asta!

      Ștergere
  2. Foarte frumoase,la prima vizionare am zis uite ce frumoase sunt,dar nu pentru mine,apoi la a doua trecere am citit ca nu sunt asa pretentioase, nu le place lumina puternica ,inseamna ca pot sa am si eu asa ceva la geamul meu care are soare putin doar dimineata.
    Asa ma bucur ca am dat de postarea ta ,mi-ai dat curaj sa cumpar aceste minunatii,pe care le admiram mereu dar ziceam ca la mine nu pot creste.
    Succes in tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, realmente sunt plante de apartament, deci nu ezita!
      Adevarat ca iarna nu sunt foarte-incarcate, dar la fel de adevarat e si faptul ca nu le-am administrat niciodata ingrasaminte.

      Ștergere