vineri, 17 februarie 2012

Piept de pui crocant

Variaţiuni pe aceeaşi temă, în funcţie de ingredientele pe care le avem la îndemână! De data asta crusta a fost doar din fulgi de porumb.
Din păcate am făcut doar poză cu produsul finit.
Ingrediente:
- piept de pui
- sare, piper
- 2-3 linguri muştar
- 2-3 căţei de usturoi
- 5-6 linguri ulei
- fulgi de porumb (pot fi amestecaţi cu făină albă şi pesmet, pot fi înlocuiţi cu chipsuri...etc)
Preparare:
Se prepară un so din muştar + ulei + usturoiul pisat + sare (eu pun sare grunjoasă).
Pieptul de pui tăiat făşii se trece prin socul de muştar, iar apoi se "tăvăleşte" prin fulgii de porumb mărunţiţi.
Se aşează în tava mare a aragazului, căptuşită cu hârtie de copt şi se dă la cuptor.

2 comentarii:

  1. Fac ce fac si numai la ore deastea cand se zice sa nu mananci nimic,eu bananai pe bloguri culinare,offf,ori beau apa ,ori imi fac o gustarica ,caci bunatatea este doar virtuala acum ,dar maine trebuie sa o pun in practica ,mai ales ca este dintre preferatele mele.

    Pentru ca tu mi-ai oferit asa o bunatate rapida,iti ofer si eu un premiu la mine pe blog.
    Succes in tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Mihaela, e primul premiu virtual! :)))

      Ștergere